چادرم را دوست دارم.......

✞✞ ıllıllıبـهـارıllıllı ✞✞ · 08:55 1400/12/11

#حجاب

خدایا چادرم را دوست دارم 
چقدر این باورم را دوست دارم 

همین چادر که شد میراث زهرا 
من ارث مادرم را دوست دارم 

میان این همه دستور قرآن 
حجاب برترم را دوست دارم 

حجاب ، پرواز زن بر آسمان است  
من این بال و پرم را دوست دارم 

نشسته همچو تاجی بر سر من 
من این تاج سرم را دوست دارم 

بدم می آید از چشمان هرزه 
نگاه شوهرم را دوست دارم 

که این چادر برایم جان پناه است 
چقدر این سنگرم را دوست دارم 

حریم حرمت زن چادر اوست 
من این صحن حرم را دوست دارم 

شنیدم که خدا گفت بر ملائک 
 زنان طاهرم   را دوست دارم 

چو با چادر مرا دیده  برادر 
بلند گفت:  خواهرم را دوست دارم 

به مشهد خادمی زن این چنین گفت 
زنان محترم را دوست دارم 

عجت چادر به اندامت می آید 
رضا این دخترم را دوست دارم 

امام هشتم ما هم بگوید  
حجاب زائرم را دوست دارم 

چنین با نفس اماره  بجنگم 
جهاد اکبرم را دوست دارم 

بدم می آید از مانتوی کوتاه 
 من  عفت در برم را دوست دارم 

قیامت می رسد روز حساب است 
امید محشرم را دوست دارم 

نگاه مرد نا محرم چو زهر است 
از این رو  ظاهرم را دوست دارم 

چنین گفت شوهرم  بین قنوتش 
خدایا دلبرم را دوست دارم 

خدایا انتخاب من به حق بود 
حیای  همسرم را دوست دارم 

بگویم بیت اول را در آخر 
خدایا چادرم را دوست دارم

╔══❖•° 🌸 °•❖══╗
╚══❖•° 🌸 °•❖══╝