شهیدی که سر بی تنش سخن گفت...🌹

✞✞ ıllıllıبـهـارıllıllı ✞✞ · 09:10 1400/11/12

#هوالنور✨
#هر_پنجشنبه_یک_شهید🌷

شهید علی اکبر دهقان از رزمندگان دفاع مقدس بود بود که عشق به امام حسین علیه السلام کار او را به آنجا رساند که آرزویش شهادتی همچون مولایش سیدالشهدا بود❤

حجت الاسلام صادقی سرایانی، از راویان دفاع مقدس نقل میکند که: 

وقتی شهید دهقان و عده‌ای از برادران رزمنده در جاده بصره - شلمچه در حال حرکت بودند، در پی انفجارهای پیاپی دشمن، شهید علی اکبر دهقان از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت🖤

در همان لحظه همرزمانش که میخواستند به سرعت از منطقه دور شوند متوجه میشوند، در حالیکه بدن این بزرگوار بدون سر میدود، سرش چند دقیقه‌ای یا حسین گویان روی زمین میغلتید. تمام ده یا پانزده نفری که آنجا بودند دیگر یارای جمع آوری پیکر را نداشتند...
 
همه داشتند گریه میکردند…
 
 
به پیشنهاد یکی از رزمنده‌ها کوله پشتی‌اش را باز کردند و وصیت نامه این بزرگوار را گشودند.
 
ألسلام علی الرأس المرفوع
خدایا من شنیده‌ام که امام حسین (ع ) با لب تشنه شهید شده، من هم دوست دارم این گونه شهید بشم…
خدایا‌ شنیده‌ام که سر امام حسین (ع ) را از پشت بریده اند، من هم دوست دارم سرم ازپشت بریده بشه…
خدایا شنیده‌ام سر امام حسین (ع ) بالای نیزه قرآن خونده، من که مثل امام اسرار قرآن را نمیدونم که بتونم با اون انس بگیرم و بتونم بعد مرگم قرآن بخونم، ولی به امام حسین (ع ) خیلی عشق دارم… دوست دارم وقتی شهید میشم سر بریده‌ام به ذکر یاحسین یاحسین باشه…


#یاد_شهدا_با_صلوات🌷